• SOLIDNY PARTNER
    SOLIDNY PARTNER
    Wspieramy rozwój środowiska lokalnego od 1926 roku. Dokładamy wszelkich starań, aby  każdy Klient, który choć raz skorzystał z naszych usług pozostał z nami na zawsze.
  • PRZYJAZNY BANK
    PRZYJAZNY BANK
    Szerokie grono Klientów, którzy nam zaufali świadczy o tym, iż jesteśmy w stanie sprostać bardzo dużej konkurencji charakterystycznej dla rynku usług bankowych. Przyjdź do nas i przekonaj się sam ...
  • NOWOCZESNE USŁUGI
    NOWOCZESNE USŁUGI
    Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych Bank Spółdzielczy w Sandomierzu może zaoferować Państwu produkty bankowe na europejskim poziomie.

USŁUGA SMS BANK

"Dostęp do rachunku za pomocą telefonu komórkowego"


Jeśli jesteście Państwo posiadaczami telefonu komórkowego i często korzystacie z tej formy komunikacji to Serwis SMS jest stworzony właśnie dla Was. 

 

Dzięki tej nowoczesnej usłudze możecie korzystać z rachunku będąc np. w podróży. na wakacjach itp. Wystarczy we Wniosku o otwarcie Konta  wybrać kanał dostępu w postaci Serwisu SMS i podać numer telefonu komórkowego.


SMS BANK jest usługą, dzięki której Klient Naszego Banku w każdej chwili może otrzymać informację o stanie swojego rachunku, zmianie salda, kursach walut lub historii dokonanych operacji. Możliwe jest też tą drogą składanie przelewów na zdefiniowane wczśniej w banku rachunki.

 

W ramach Serwisu SMS oferujemy naszym Klientom 3 rodzaje pakietów:

Pakiet podstawowy
- funkcje aktywne
- powiadamianie o zmianie salda


Pakiet rozszerzony
- pakiet podstawowy
- potwierdzenie o zrealizowaniu przelewu
- potwierdzenie o odrzuceniu przelewu  
- informacje o pojawieniu się debetu na rachunku

 

Pakiet dla aktywnych
- pakiet rozszerzony
- powiadomienie o zalogowaniu do Internetu                                                   
- automatyczne powiadamianie o saldzie na rachunku, (stała godz., od   poniedziałku do piątku)

W poszczególnych pakietach udostępniamy operacje aktywne i pasywne

Operacje pasywne.
Klientom korzystającym z Serwisu SMS* w zależności od wybranego pakietu zapewniamy dostarczanie tzw. pasywnych usług, które Klient będzie otrzymywał na numer telefonu komórkowego podanego we Wniosku, samoczynnie, czyli bez stosownego zlecenia, są to:
- powiadomienie o zmianie salda na rachunku
   (wszystkie pakiety ),
- powiadomienie o zrealizowaniu przelewu
   (pakiet rozszerzony i pakiet dla aktywnych ),
- powiadomienie o odrzuceniu przelewu
   (pakiet rozszerzony i pakiet dla aktywnych),
- powiadomienie o zalogowaniu się do Internetu
   (pakiet dla aktywnych).

Operacje aktywne.
W ramach operacji aktywnych (dostępne we wszystkich pakietach), po wysłaniu przez Posiadacza Konta  zlecenia poprzez SMS na numer +48 609 32 35 68  dostępne są następujące usługi:
- informacja o stanie rachunku,
- przelewy (na wcześniej zdefiniowane rachunki odbiorców) ,
- Klient definiuje we Wniosku o otwarcie Konta lub w kanale dostępu WWW       (Internet) odbiorców przelewów, następnie wysyła SMS z numerem odbiorcy i poleceniem realizacji przelewu,
- informacje o predefiniowanym rachunku,
- Klient wysyła w formie SMS zapytanie odnośnie danych konkretnego odbiorcy
(zdefiniowanego we Wniosku lub w WWW). W odpowiedzi otrzymuje SMS z informacją o nazwie i numerze rachunku odbiorcy,
- wykaz ostatnio przeprowadzonych operacji (max. 5) – mini wyciąg. 

*Dostęp do Konta  poprzez Serwis SMS dostępny jest dla Klientów indywidualnych (Konto prywatne ) oraz dla firm ( Konto firmowe ).

 


Pliki do pobrania - USŁUGA SMS BANK

 

"Dostęp do rachunku za pomocą telefonu komórkowego"