Bankowość Elektroniczna
Asseco EBP (Enterprise Banking Platform) jest unikalnym rozwiązaniem bankowości internetowej i mobilnej opartym na najnowszej generacji Platformie internetowego dostępu użytkownika do produktów i usług. Usługa EBP umożliwia dostęp do rachunku założonego
w Banku Spółdzielczym w Sandomierzu przez stronę WWW z dowolnego miejsca na świecie. Wymagany jest komputer z dostępem do Internetu.
Funkcjonalność usługi:
- sprawdzenie stanu i historię rachunku,
- przegląd stanu i historię kredytów,
- realizacja przelewu (w tym ZUS, US),
- założenie/zerwanie lokaty,
- założenie zlecenia stałego
- definiowanie listy odbiorców,
- wysyłanie wniosków
Zalety dla klientów:
- szybki dostęp do informacji finansowej swojego rachunku,
- szybsze realizacje transakcji płatniczych i przepływu pieniędzy bez konieczności wizyty w oddziale banku,
- efektywniejsze gospodarowanie środkami na rachunku,
- eliminacja zagrożeń związanych z dokonywaniem transakcji metodami tradycyjnymi,
- oszczędność czasu i pieniędzy związana z koniecznością ręcznego wypełniania dokumentów i zleceń bankowych
Bezpieczeństwo usługi
Dla zapewnienia możliwie najwyższego poziomu bezpieczeństwa usługa EBP podczas wymiany informacji wykorzystuje protokół szyfrujący SSL. Protokół SSL zapewnia poufność informacji i gwarantuj, że nikt postronny nie może odczytać lub zmienić danych przesyłanych między klientem a bankiem.
W trakcie połączenia z Centrum Usług Internetowych wykorzystywane są techniki kryptograficzne.
Dla zabezpieczenia zleceń składanych poprzez EBP klient musi dokonać akceptacji
z wykorzystaniem tokena mobilnego lub wpisać kod otrzymany SMS-em.
Zmiany środków autoryzacji i dodatkowe informacje po kontakcie w Banku.
Filmy instruktażowe:
Przewodnik dla klienta „Klientów indywidualnych”
Przewodnik dla klienta „Małych, średnich i dużych przedsiębiorstw”.