• Mamy tu wszystko

    „Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

  • MojeID-Profil Zaufany
    Usługa MojeID - Profil Zaufany. SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.
  • PRZYJAZNY BANK
    PRZYJAZNY BANK
    Szerokie grono Klientów, którzy nam zaufali świadczy o tym, iż jesteśmy w stanie sprostać bardzo dużej konkurencji charakterystycznej dla rynku usług bankowych. Przyjdź do nas i przekonaj się sam ...
  • NOWOCZESNE USŁUGI
    NOWOCZESNE USŁUGI
    Proponujemy Państwu połączenie wieloletniej tradycji z nowoczesnymi możliwościami bankowości elektronicznej ...
  • SOLIDNY PARTNER
    SOLIDNY PARTNER
    Wspieramy rozwój środowiska lokalnego od 1926 roku. Dokładamy wszelkich starań, aby  każdy Klient, który choć raz skorzystał z naszych usług pozostał z nami na zawsze.
  • Komunikat
    Komunikat
    Informujemy, że od dnia 2 listopada 2020 r. w związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa Oddział Banku Spółdzielczego w Sandomierzu będzie czynny od 8 30 do 16 30  Zachęcamy do korzystania z bankomatów i usług bankowości internetowej. Zarząd BS w Sandomierzu.
  • SGB Mobile

    Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!

    Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

    Dostęp do rachunku kiedy chcesz. Przelewy w dowolnym momencie

    Portfele cyfrowe i BLIK. Zarządzanie subskrypcjami.

  • Finanse pod kontrolą
    Finanse pod kontrolą

    Nowy rok to nowe plany, nowe postanowienia i… nowe wydatki, które łatwiej kontrolować, kiedy masz swoje finanse zawsze pod ręką J Dzięki #SGBMobile możesz szybko i bezpiecznie realizować przelewy, płacić mobilnie, zarządzać kartami oraz ich limitami. Pobierz naszą aplikację i w 2021 roku bankuj jeszcze wygodniej!
    Więcej na stronie: www.sgb.pl/sgbmobile


KREDYTY -  NA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
Oferta dla rolników


Ogólne warunki udzielania kredytów

Podmiot gospodarczy ubiegający się o kredyt występuje z wnioskiem sporządzonym według wzoru obowiązującego w Banku. Ze względu na siedzibę wnioskodawcy, właściwym do złożenia wniosku jest oddział Banku, w którym wnioskodawca posiada rachunek. Rozpatrzenie przez Bank wniosku o kredyt powinno nastąpić w okresie nie przekraczającym 14 dni roboczych w przypadku ubiegania się o kredyt obrotowy, liczonych od daty złożenia pełnej wymaganej dokumentacji oraz 30 dni w przypadku kredytów inwestycyjnych. Zakres i stopień szczegółowości oceny zdolności kredytowej jest uzależniony od wysokości kredytu, terminu jego spłaty, sytuacji kredytobiorcy i jego wiarygodności oraz jakości prawnego zabezpieczenia. Warunkiem przyznania kredytu jest posiadanie przez kredytobiorcę zdolności kredytowej, rozumianej jako zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami w terminach określonych w umowie.

Zdolność kredytowa ustala Bank w oparciu o przedłożone przez kredytobiorcę dokumenty oraz uzyskane informacje, jak również przeprowadzone u klienta inspekcje. W celu zapewnienia zwrotu należności z tytułu udzielonych kredytów Bank może żądać od kredytobiorcy prawnego zabezpieczenia spłaty kredytu w postaci:

  • weksla własnego in blanco,
  • poręczenia osób fizycznych lub prawnych (wg prawa cywilnego i wekslowego),
  • gwarancji innego banku,
  • przelewu wierzytelności,
  • przystąpienia do długu kredytowego,
  • ustanowienia zastawu rejestrowego na rzeczach ruchomych lub prawach,
  • przewłaszczenia rzeczy ruchomych,
  • kaucji,
  • cesji praw z ubezpieczenia,
  • blokady środków na rachunku bankowym,
  • ustanowienia hipoteki na nieruchomości.
  • innych form

Aby ubiegać się o kredyt, wystarczy spełnić kilka wymogów, które zależą od oceny przez bank ryzyka kredytowego. Warunki kredytowania są optymalnie dostosowane do możliwości spłaty kredytu przez Klienta. Korzystniejsze warunki kredytowania oferowane są Klientom deklarującym większy udział środków własnych w kredytowanym przedsięwzięciu, a także prowadzącym rachunek oszczędnościowo - rozliczeniowy w Banku.

Ustanowienie prawnego zabezpieczenia zwrotności kredytu winno być dokonane w formie pisemnej, odpowiedniej do wymogów prawa, w zależności od rodzaju ustanowionego zabezpieczenia. Przy udzielaniu kredytu Bank według swego uznania może żądać ustanowienia jednej lub kilku form zabezpieczeń zwrotu kredytu, w zależności od wartości rynkowej przyjmowanego zabezpieczenia, rodzaju kredytu i okresu kredytowania, formy organizacyjnej podmiotu gospodarczego i jego sytuacji finansowej. Wartość zabezpieczenia powinna zapewniać zwrotność kredytu wraz z odsetkami i kosztami postępowania windykacyjnego. Od przyznanego kredytu Bank pobiera jednorazowo prowizje. Jej wysokość ustala się zgodnie z obowiązującą taryfa prowizji i opłat bankowych.