• Mamy tu wszystko

    „Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

  • MojeID-Profil Zaufany
    Usługa MojeID - Profil Zaufany. SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.
  • PRZYJAZNY BANK
    PRZYJAZNY BANK
    Szerokie grono Klientów, którzy nam zaufali świadczy o tym, iż jesteśmy w stanie sprostać bardzo dużej konkurencji charakterystycznej dla rynku usług bankowych. Przyjdź do nas i przekonaj się sam ...
  • NOWOCZESNE USŁUGI
    NOWOCZESNE USŁUGI
    Proponujemy Państwu połączenie wieloletniej tradycji z nowoczesnymi możliwościami bankowości elektronicznej ...
  • SOLIDNY PARTNER
    SOLIDNY PARTNER
    Wspieramy rozwój środowiska lokalnego od 1926 roku. Dokładamy wszelkich starań, aby  każdy Klient, który choć raz skorzystał z naszych usług pozostał z nami na zawsze.
  • Komunikat
    Komunikat
    Informujemy, że od dnia 2 listopada 2020 r. w związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa Oddział Banku Spółdzielczego w Sandomierzu będzie czynny od 8 30 do 16 30  Zachęcamy do korzystania z bankomatów i usług bankowości internetowej. Zarząd BS w Sandomierzu.
  • SGB Mobile

    Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!

    Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

    Dostęp do rachunku kiedy chcesz. Przelewy w dowolnym momencie

    Portfele cyfrowe i BLIK. Zarządzanie subskrypcjami.

  • Finanse pod kontrolą
    Finanse pod kontrolą

    Nowy rok to nowe plany, nowe postanowienia i… nowe wydatki, które łatwiej kontrolować, kiedy masz swoje finanse zawsze pod ręką J Dzięki #SGBMobile możesz szybko i bezpiecznie realizować przelewy, płacić mobilnie, zarządzać kartami oraz ich limitami. Pobierz naszą aplikację i w 2021 roku bankuj jeszcze wygodniej!
    Więcej na stronie: www.sgb.pl/sgbmobile


 

E-KONTO KORPORACYJNE

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w dniu 08.03.2017 producent udostępnił nową wersję 52 przeglądarki FireFox, w której została ograniczona możliwość uruchomienia apletów wymagających wtyczki Javy. Funkcjonalność ta jest (domyślnie) wyłączona, jednak producent umożliwił jej włączenie. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, jednakże powyższe zmiany są niezależne od Banku Poniżej przedstawiamy link do instrukcji w jaki sposób można odblokować wtyczkę Instrukcja uruchomienia wtyczki w nowej wersji FireFox

 

 

TERMIN WAŻNOŚCI TOKENÓW !!! 

Jeśli na wyświetlaczu tokena znikną cyfry lub pojawi się komunikat: CARD OFF lub OFF, oznacza to, że upłynął termin jego ważności. Należy również sprawdzić datę ważności tokena, która znajduje się na jego odwrocie. 

W celu wymiany tokena na nowy, należy złożyć odpowiedni wniosek w najbliższej placówce Banku Spółdzielczego w Sandomierzu.