• Mamy tu wszystko

    „Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

  • MojeID-Profil Zaufany
    Usługa MojeID - Profil Zaufany. SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.
  • PRZYJAZNY BANK
    PRZYJAZNY BANK
    Szerokie grono Klientów, którzy nam zaufali świadczy o tym, iż jesteśmy w stanie sprostać bardzo dużej konkurencji charakterystycznej dla rynku usług bankowych. Przyjdź do nas i przekonaj się sam ...
  • NOWOCZESNE USŁUGI
    NOWOCZESNE USŁUGI
    Proponujemy Państwu połączenie wieloletniej tradycji z nowoczesnymi możliwościami bankowości elektronicznej ...
  • SOLIDNY PARTNER
    SOLIDNY PARTNER
    Wspieramy rozwój środowiska lokalnego od 1926 roku. Dokładamy wszelkich starań, aby  każdy Klient, który choć raz skorzystał z naszych usług pozostał z nami na zawsze.
  • Komunikat
    Komunikat
    Informujemy, że od dnia 16 marca 2020 r. w związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa Oddział Banku Spółdzielczego w Sandomierzu będzie czynny od 8 30 do 16 15. Jednocześnie informujemy, że do odwołania zostają zamknięte Punkty Kasowe przy ul. Koseły, w SSM Sandomierz oraz Urzędzie Miejskim.  Prosimy o ograniczenie do koniecznego minimum wizyt w placówkach Banku z zachowaniem szczególnej ostrożności.  Zachęcamy do korzystania z bankomatów i usług bankowości internetowej.

     Zarząd BS w Sandomierzu

  • SGB Mobile

    Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!

    Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

    Dostęp do rachunku kiedy chcesz. Przelewy w dowolnym momencie

    Portfele cyfrowe i BLIK. Zarządzanie subskrypcjami.

Depozyty zgromadzone w Banku Spółdzielczym w Sandomierzu objęte są gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego (BFG).

 

Wysokość gwarancji BFG:

  • jeśli kwota depozytów nie przekracza równowartości w złotych 50 000 euro – gwarantowana jest w całości,
  • w przypadku środków na rachunkach wspólnych (np. współmałżonków) limit gwarancji 50 000 euro dotyczy każdego ze współposiadaczy rachunku.

      

Ochronie podlegają imienne depozyty złotowe i walutowe:

  • osób fizycznych,
  • osób prawnych,
  • jednostek organizacyjnych, które nie posiadają osobowości prawnej, ale posiadają zdolność prawną,
  • szkolnych kas oszczędności i pracowniczych kas zapomogowo – pożyczkowych.


Jakie depozyty nie podlegają ochronie?

  • Skarbu Państwa,
  • instytucji finansowych, takich jak: banki, domy maklerskie, fundusze emerytalne, fundusze inwestycyjne, NFI, podmioty świadczące usługi ubezpieczeniowe,
  • podmiotów, które nie są uprawnione do sporządzania uproszczonego bilansu oraz rachunku zysków i strat,
  • kadry zarządzającej bankiem oraz głównych akcjonariuszy (posiadających co najmniej 5% akcji banku)


Zasady obliczania kwoty gwarantowanej:

  • wszystkie środki zgromadzone w banku przez jedną osobę, niezależnie od tego na ilu rachunkach (np. lokat terminowych, bieżących, oszczędnościowo-rozliczeniowych), traktowane są jako jeden depozyt,
  • podstawę do obliczania kwoty gwarantowanej stanowi suma środków ulokowanych na wszystkich rachunkach.