• Mamy tu wszystko

    „Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

  • MojeID-Profil Zaufany
    Usługa MojeID - Profil Zaufany. SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.
  • PRZYJAZNY BANK
    PRZYJAZNY BANK
    Szerokie grono Klientów, którzy nam zaufali świadczy o tym, iż jesteśmy w stanie sprostać bardzo dużej konkurencji charakterystycznej dla rynku usług bankowych. Przyjdź do nas i przekonaj się sam ...
  • NOWOCZESNE USŁUGI
    NOWOCZESNE USŁUGI
    Proponujemy Państwu połączenie wieloletniej tradycji z nowoczesnymi możliwościami bankowości elektronicznej ...
  • SOLIDNY PARTNER
    SOLIDNY PARTNER
    Wspieramy rozwój środowiska lokalnego od 1926 roku. Dokładamy wszelkich starań, aby  każdy Klient, który choć raz skorzystał z naszych usług pozostał z nami na zawsze.
  • Komunikat
    Komunikat
    Informujemy, że od dnia 2 listopada 2020 r. w związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa Oddział Banku Spółdzielczego w Sandomierzu będzie czynny od 8 30 do 16 30  Zachęcamy do korzystania z bankomatów i usług bankowości internetowej. Zarząd BS w Sandomierzu.
  • SGB Mobile

    Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!

    Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

    Dostęp do rachunku kiedy chcesz. Przelewy w dowolnym momencie

    Portfele cyfrowe i BLIK. Zarządzanie subskrypcjami.

  • Finanse pod kontrolą
    Finanse pod kontrolą

    Nowy rok to nowe plany, nowe postanowienia i… nowe wydatki, które łatwiej kontrolować, kiedy masz swoje finanse zawsze pod ręką J Dzięki #SGBMobile możesz szybko i bezpiecznie realizować przelewy, płacić mobilnie, zarządzać kartami oraz ich limitami. Pobierz naszą aplikację i w 2021 roku bankuj jeszcze wygodniej!
    Więcej na stronie: www.sgb.pl/sgbmobile



 

Szanowni Państwo!

Informujemy, że od dnia 23.09.2020 roku rozpoczynamy proces migracji klientów z obecnych systemów obsługi bankowości elektronicznej do nowego systemu Asseco EBP (Enterprise Banking Platform). Wygląd nowej bankowości elektronicznej zbliżony będzie do dotychczasowej. Udostępnionych zostanie wiele nowych funkcjonalności. Bankowość EBP będzie dostosowana do bankowości mobilnej, co oznacza, że jeszcze wygodniej będzie można z niej korzystać na smartfonach i tabletach.

 

Po migracji uruchomienie bankowości elektronicznej z poziomu serwisu internetowego Banku (ze strony https://www.bssandomierz.com.pl/) będzie następowało z wykorzystaniem przycisku „Bankowość Elektroniczna” a wszyscy klienci będą korzystali z jednego systemu bankowości internetowej Asseco EBP.

Uwaga: Po migracji usługi zmienia się jej adres (zamiast dotychczasowych: https://bssandomierz.cui.pl oraz https://bank.cui.pl/sandomierz_k/ będzie obowiązywał https://sandomierz.cui.pl .

Dotychczasowe loginy i hasła pozostają nie zmienione.

W zakładce E-Bank/Pliki do pobrania/Bankowość internetowa EBP/ opublikowaliśmy dokumentację użytkownika Nowej Bankowości Elektronicznej EBP, która w przejrzysty sposób prezentuje nową platformę.

Zmieni się również certyfikat zabezpieczeń (informacja dostępna pod ikoną kłódki w przeglądarce) dla nowego adresu, poniżej prawidłowe dane w zakresie:

  • Właściciel (wystawiony dla):Bank Spółdzielczy w Sandomierzu
  • Ważność certyfikatu: 27.07.2020 – 27.07.2022
  • Wystawca certyfikatu:  Certum Extended Validation CA SHA2 (Unizeto Technologies S.A).
  • Numer seryjny:4C:5A:40:62:37:BD:05:7F:A4:4E:90:96:2B:3F:A7:64

Linki do filmików instruktażowych bankowości elektronicznej EBP:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLXJ5WvKSx5sX0cJ7aFcLJxictqHsCl-4w

 

Sprawdź jak będzie wyglądała strona logowania do nowej bankowości.

 

Wszelkie pytania lub ewentualne uwagi dotyczące nowej platformy prosimy kierować na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie do obsługujących Państwa rachunek oddziałów.