• Mamy tu wszystko

    „Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

  • MojeID-Profil Zaufany
    Usługa MojeID - Profil Zaufany. SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.
  • PRZYJAZNY BANK
    PRZYJAZNY BANK
    Szerokie grono Klientów, którzy nam zaufali świadczy o tym, iż jesteśmy w stanie sprostać bardzo dużej konkurencji charakterystycznej dla rynku usług bankowych. Przyjdź do nas i przekonaj się sam ...
  • NOWOCZESNE USŁUGI
    NOWOCZESNE USŁUGI
    Proponujemy Państwu połączenie wieloletniej tradycji z nowoczesnymi możliwościami bankowości elektronicznej ...
  • SOLIDNY PARTNER
    SOLIDNY PARTNER
    Wspieramy rozwój środowiska lokalnego od 1926 roku. Dokładamy wszelkich starań, aby  każdy Klient, który choć raz skorzystał z naszych usług pozostał z nami na zawsze.
  • Komunikat
    Komunikat
    Informujemy, że od dnia 16 marca 2020 r. w związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa Oddział Banku Spółdzielczego w Sandomierzu będzie czynny od 8 30 do 16 15. Jednocześnie informujemy, że do odwołania zostają zamknięte Punkty Kasowe przy ul. Koseły, w SSM Sandomierz oraz Urzędzie Miejskim.  Prosimy o ograniczenie do koniecznego minimum wizyt w placówkach Banku z zachowaniem szczególnej ostrożności.  Zachęcamy do korzystania z bankomatów i usług bankowości internetowej.

     Zarząd BS w Sandomierzu

  • SGB Mobile

    Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!

    Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

    Dostęp do rachunku kiedy chcesz. Przelewy w dowolnym momencie

    Portfele cyfrowe i BLIK. Zarządzanie subskrypcjami.

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że w dniu 28.09.2020 r. w godzinach 17:00 - 22:00 planujemy przerwę techniczną związaną z migracją bankowości internetowej CBP do nowej bankowości EBP.

W tym czasie, nie będzie dostępna bankowość internetowa CBP.

Za utrudnienia przepraszamy.