RODO

Najważniejsze informacje o ochronie danych osobowych

 

 

INFORMACJA  O  PRZETWARZANIU  DANYCH  OSOBOWYCH

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej: Rozporządzenie) Bank Spółdzielczy w Sandomierzu. informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych:

 

I. Administrator danych

Administratorem danych jest Bank Spółdzielczy w Sandomierzu. z siedzibą w Sandomierzu, ul. Słowackiego 37 „b”, 27 – 600 Sandomierz, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000022684, NIP 864-10-02-356, REGON 000498224, email: bank@bssandomierz.com.pl , tel. 15 8332020, fax 15 8323205, zwany dalej „Bankiem”,.

 

II. Inspektor Ochrony Danych

W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych – Małgorzata Biernat, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej:  iod@bssandomierz.com.pl  lub pisemnie (na adres siedziby Banku). Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

 

III. Kategorie danych osobowych

 Bank przetwarza m.in.:

  • dane identyfikacyjne, m.in. zawarte w dokumentach tożsamości osób,

które posiadają relację prawną z bankiem, lub reprezentują w kontaktach

z Bankiem inne osoby lub podmioty (np. imiona i nazwiska, numery PESEL,

numery dokumentów tożsamości),

  • dane kontaktowe (adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numery

telefonów, adres poczty elektronicznej),

  • dane finansowe, m.in.: dane dotyczące realizowanych transakcji (np. saldo

rachunku, dane dotyczące transakcji finansowych), wysokość dochodów,

  • identyfikatory (np. numer klienta, nr IP),
  • dane dotyczące stanu cywilnego i sytuacji rodzinnej (np. dane

dotyczące powiązań rodzinnych, ustrojów majątkowych, itp.),

  • dane dotyczące działalności zawodowej lub gospodarczej, m.in.: dane

dotyczące prowadzonej działalności lub reprezentowanego podmiotu,

  • dane z nagrań audio lub audiowizualnych (np. nagrania rozmów

telefonicznych, czy nagrania monitoringu w placówkach bankowych),

  • dane techniczne i dotyczące wyszukiwania na stronie internetowej,

które mogą być danymi osobowymi (m.in.: adresy IP, identyfikatory plików

cookie, dane dotyczące historii przeglądania w bankowości elektronicznej).

IV. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Wskazanie celu przetwarzania danych osobowych zależy głównie od tego w jakim

kontekście dane zostały zebrane oraz kogo te dane dotyczą.

Może się zdarzyć, że te same dane osobowe Bank będzie przetwarzał w różnych

celach i w oparciu o różne podstawy prawne. Będzie to miało miejsce np. gdy ta

sama osoba jest klientem Banku a jednocześnie reprezentuje inny podmiot lub

zabezpiecza kredyt udzielony innej osobie.

Pani/Pana dane będą przetwarzane przez Bank w celach:

  1. wykonywania czynności bankowych, a w szczególności w celu podjęcia niezbędnych działań:
  • przed zawarciem umowy na Pani/Pana żądanie – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,
  • związanych z zawarciem i wykonaniem umowy z Bankiem – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,
  1. w związku z wyrażeniem przez Panią/Pana zgody na biometrię, w procesie zdalnego zawierania umowy – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia,
  2. w związku z wyrażeniem przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych dotyczących zdrowia, w ramach korzystania z funkcjonalności Active w SGB Mobile dotyczącej monitorowania stanu zdrowia – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia,
  3. promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank:
  • w trakcie obowiązywania umowy – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest Pani/Pana zgoda, tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia oraz prawnie uzasadniony interes realizowany przez Bank, którym jest dbanie o interesy i pozytywny wizerunek Banku, jak również dążenie do sprzedaży usług, tj. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
  • po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest Pani/Pana zgoda, tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia,
  1. ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Bank, którym jest obrona interesów Banku, tj. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na Banku w związku z prowadzeniem działalności bankowej oraz w związku z realizacją umowy (realizacja obowiązków Banku wynikających z obowiązujących przepisów prawa, np. Prawa bankowego, przepisów ustawy o przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu, przepisów w zakresie ochrony konsumentów, przepisów księgowych i  podatkowych oraz wymogów regulacyjnych) – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia,
  3. statystycznych i raportowania wewnętrznego – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
  4. realizacji obowiązków dotyczących identyfikacji klientów będących podatnikami Stanów Zjednoczonych Ameryki (nie dotyczy posiadacza IKE i IKZE) – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest umowa z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA oraz przepisy ustawy z dnia 9 października 2015 r. o wykonaniu umowy między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa  FATCA, tj. art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia,
  5. realizacji obowiązków dotyczących identyfikacji klientów będących rezydentami podatkowymi w kraju innym niż Polska (nie dotyczy posiadacza IKE i IKZE) – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie są przepisy ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia),
  6. prowadzenia (na Pani/ Pana wniosek) korespondencji w celu komunikacji i rozwiązania sprawy, której korespondencja dotyczy (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia),
  7. udzielenia informacji i realizacji sprawy z jaką Pani/Pan kontaktuje się telefonicznie z Bankiem (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia),
  8. zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia Banku, w tym nagrań w ramach monitoringu wizyjnego oraz rozmów telefonicznych (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia),

a w przypadku skorzystania przez Panią/Pana z ofert Banku w zakresie produktów o charakterze kredytowym, przetwarzać będziemy dodatkowo w celach:

  1. oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego oraz przygotowania przez Bank Formularza informacyjnego/oferty kredytowej – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia, a po wygaśnięciu zobowiązania – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. a (wyrażenie przez Panią/Pana zgody),
  2. statystycznych i analiz, których wynikiem nie są dane osobowe i wynik ten nie służy za podstawę podejmowania decyzji dotyczących konkretnych osób fizycznych – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest prawnie uzasadniony interes Banku wynikający z przepisów Prawa bankowego, tj. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
  3. stosowania metod wewnętrznych oraz innych metod i modeli, o których mowa w art. 105a ust. 4 Prawa bankowego – podstawą przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
  4. promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank po odstąpieniu od umowy – podstawą prawna przetwarzania w tym zakresie jest Pani/Pana zgoda, tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.

 

V. Informacja o okresach przetwarzania danych osobowych

Bank przetwarza Państwa dane osobowe przez okres, który jest niezbędny dla realizacji celów przetwarzania m.in.:

  1. w związku z zawarciem umowy i w celu jej realizacji – przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, jak również przez okres niezbędny do ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami,
  2. w związku ze złożonym wnioskiem, jeżeli nie dojdzie do zawarcia umowy – przez czas niezbędny do obsługi wniosku oraz podjęciem działań, na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, jednakże nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy licząc od daty negatywnie rozpatrzonego wniosku lub wycofania przez Panią/Pana wniosku, 
  3. w związku ze złożonym wnioskiem i w celu jego realizacji, a po zawarciu umowy  w celu jej realizacji – przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez okres oraz w zakresie wymaganym przepisami prawa,
  4. dla celów wykonywania czynności bankowych, w szczególności dokonywania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego – przez okres trwania Pani/Pana zobowiązania, a po jego wygaśnięciu – tylko w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody lub spełnienia warunków, o których mowa w art. 105a ust. 3 Prawa bankowego, przy czym w żadnym wypadku nie dłużej niż przez okres 5 lat po wygaśnięciu zobowiązania, 
  5. dla celów stosowania metod wewnętrznych oraz innych metod i modeli, o których mowa w art. 105a ust. 4 Prawa bankowego – przez okres trwania zobowiązania oraz przez okres 12 lat od wygaśnięcia zobowiązania,
  6. dla celów statystycznych i analiz – przez okres trwania zobowiązania oraz przez okres 12 lat od wygaśnięcia zobowiązania,
  7. w zakresie przetwarzania dla celów statystycznych i raportowania wewnętrznego – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionego interesu Banku stanowiącego podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu,
  8. w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank w trakcie trwania umowy – do momentu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu,
  9. w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank po rozwiązaniu, wygaśnięciu lub odstąpieniu od umowy – do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody,
  10. w zakresie ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami – do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu,
  11. w zakresie wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Banku – przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują bankom przechowywanie dokumentacji i wypełnianie względem Pani/Pana obowiązków z nich wynikających,
  12. w zakresie przetwarzania w celach statystycznych i raportowania wewnętrznego – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Banku stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu.
  13. Nagrania z rozmów są przechowywane przez  okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane  lub do czasu przedawnienia roszczeń, w zależności, który okres jest dłuższy.

 

VI. Informacja o odbiorcach danych osobowych

Dane są przeznaczone dla Banku oraz mogą być przekazane następującym odbiorcom:

  1. podmiotom i organom, którym Bank jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom lub organom uprawnionym do otrzymania od Banku danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. Biuro Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie, Związek Banków Polskich z siedzibą w Warszawie, Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Finansowego, IPS-SGB),
  2. podmiotom uczestniczącym w procesach niezbędnych do wykonywania zawartych z osobą, której dane dotyczą umów, w tym Krajowej Izbie Rozliczeniowej S.A., VISA, Mastercard, First Data Polska S.A., 
  3. biurom informacji gospodarczej, działającym na podstawie przepisów ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, na podstawie przepisów tej ustawy (np. Krajowy Rejestr Długów S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. z siedzibą w Warszawie),
  4. Ministerstwu Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej – dotyczy klienta indywidualnego będącego posiadaczem rachunku płatniczego,
  5. podmiotom przetwarzającym dane osobowe osoby, której dane dotyczą w imieniu Banku na podstawie zawartej z Bankiem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
  6. podmiotom powiązanym działającym w ramach Spółdzielczej Grupy Bankowej,
  7. podmiotom wspierającym Bank w procesach biznesowych i w czynnościach bankowych .

 

VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

Profilowanie należy rozumieć jako dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych cech osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.  

W zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy z Bankiem bądź wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Banku, dane osobowe osoby, której dane dotyczą mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, co może się wiązać ze zautomatyzowanym podjęciem decyzji, w tym profilowaniem. Tego rodzaju przypadki wystąpią w następujących sytuacjach:

  1. dokonywania oceny ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu; ocena dokonywana jest na podstawie danych zadeklarowanych w dokumentach przedstawionych przy złożeniu dyspozycji lub zlecenia przeprowadzenia transakcji albo przy zawieraniu umowy w oparciu o ustalone kryteria (rodzaju klienta, obszaru geograficznego, przeznaczenia rachunku, rodzaju produktów, usług i sposobów ich dystrybucji, poziomu wartości majątkowych deponowanych przez klienta lub wartości przeprowadzonych transakcji, celu, regularności lub czasu trwania stosunków gospodarczych); konsekwencją dokonania oceny może być automatyczne zakwalifikowanie do grupy ryzyka, gdzie kwalifikacja do grupy nieakceptowanego ryzyka może skutkować blokadą i nienawiązaniem relacji; skutkiem ewentualnego stwierdzenia uzasadnionych podejrzeń prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu jest zgłoszenie takiej transakcji do odpowiednich organów państwowych lub możliwość wypowiedzenia umowy,
  2. w celach marketingu i promocji działalności prowadzonej przez Bank – Pani/Pana dane osobowe (m. in. dane demograficzne, historia transakcji dokonywanych na rachunku 
  3. z uwzględnieniem transakcji wykonywanych kartą płatniczą) mogą być wykorzystane do profilowania w celu skierowania do Pani/Pana spersonalizowanej oferty (bez negatywnych skutków dla Pani/Pana dotyczą w przypadku nieskorzystania z tej oferty),
  4. w uzasadnionych przypadkach możliwe jest podjęcie wobec osoby, której dane dotyczą zautomatyzowanej decyzji o odmowie wykonania transakcji płatniczej w przypadku podejrzenia, iż została zainicjowana przez osobę nieuprawnioną; identyfikacja takich przypadków odbywa się na podstawie profilowania ustalonego według kryteriów związanych z cechami Pani/Pana transakcji, w tym kwoty transakcji, miejsca inicjowania transakcji, sposobu jej autoryzowania.

 

VIII. Prawa osoby, której dane dotyczą

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania na warunkach wynikających 

z Rozporządzenia.

W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Banku, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

 

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

W zakresie, w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo do otrzymania od Banku Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych).

 

W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu promocji 

i marketingu działalności prowadzonej przez Bank – przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych na potrzeby promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank, w tym profilowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest związane z promocją i marketingiem działalności prowadzonej przez Bank.

 

Przysługuje Pani/Panu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie Rozporządzenia Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sytuacji, gdy istnieje podejrzenie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

 

Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia wniosku o uzyskanie pisemnych wyjaśnień dotyczących dokonanej przez Bank oceny zdolności kredytowej.

 

Bank realizując Państwa prawa zobowiązany jest do weryfikacji Państwa tożsamości

i w związku z tym może zażądać dodatkowych informacji niezbędnych do

potwierdzenia tożsamości.

 

Realizacja Państwa wniosków/żądań nastąpi w terminie do miesiąca od daty wpływu

zgłoszenia do Banku Spółdzielczego w Sandomierzu, z możliwością wydłużenia terminu w uzasadnionych przypadkach o kolejne 2 miesiące, przy czym Bank poinformuje w terminie do 1 miesiąca o wydłużeniu i wskaże jego przyczyny.

 

IX. Źródło pochodzenia danych

Najczęściej dane osobowe pochodzą bezpośrednio od Państwa.

Niektóre jednak dane mogą pochodzić z innych źródeł np. z biur informacji gospodarczej, Biura Informacji Kredytowej S.A., Związku Banków Polskich, Systemu Elektronicznego Ksiąg Wieczystych, od podmiotów, którym udzielili Państwo zgody na ich przekazanie, od osób reprezentujących Państwa na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przedstawicieli ustawowych,  przedsiębiorców, pracodawców, w tym stron umów zawieranych z Bankiem.

 

Niektóre dane przedsiębiorców Bank pozyskuje ze źródeł publicznych: z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG).

Dane osób reprezentujących przedsiębiorców lub też działających w inny sposób na ich rzecz pozyskiwane są zarówno od przedsiębiorców, jak i z wyżej wymienionych źródeł.

 

X. Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego

Bank w przypadkach uzasadnionych i koniecznych, w celu wykonania umowy (np. realizacji Pani/Pana dyspozycji związanych z umową), a także w przypadkach, gdy transfer danych osobowych jest konieczny przekaże Pani/Pana dane osobowe do organizacji międzynarodowych (np. SWIFT) lub udostępni Pani/Pana dane osobowe podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).

 

XI. Obowiązek podania danych osobowych 

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy oraz ustawowo określonych uprawnień i obowiązków Banku związanych z wykonywaniem czynności bankowych.  Aby Bank mógł spełnić swoje obowiązki wynikające m.in. z RODO wymagane jest dostarczenie Bankowi niezbędnych informacji i dokumentacji oraz niezwłocznego powiadomienia Banku o wszelkich zmianach.

Jeśli Państwo nie dostarczą Bankowi niezbędnych informacji i dokumentów, Bank nie będzie mógł zawrzeć z Państwem ani realizować umów oraz prowadzić Państwa obsługi.

W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie Pani/Pana zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Zgoda na nagrywanie jest dobrowolna, ale niezbędna do załatwienia sprawy drogą telefoniczną. 

W przypadku braku zgody, prosimy o kontakt osobisty w placówce banku, pisemny lub poprzez e-mail.

 

 

Zarząd  Banku 

 

 

 

Klauzule informacyjne do pobrania

 

Spełnienie obowiązku informacyjnego przez administratora danych

  • Klauzula informacyjna administratora danych osobowych – posiadacz rachunku, IKE, IKZE, WNIOSKODAWCA PRP, kredytobiorca
  • Klauzula informacyjna administratora danych osobowych – dostawca zabezpieczenia
  • Klauzula informacyjna administratora danych osobowych – użytkownik karty
  • Klauzula informacyjna administratora danych osobowych – współmałżonek
  • Klauzula informacyjna administratora danych osobowych – spadkobierca posiadacza rachunku, uprawniony z tyt. dyspozycji wkładem na wypadek śmierci
  • Klauzula informacyjna administratora danych osobowych – reprezentant, zarządca sukcesyjny, osoba do kontaktu
  • Klauzula informacyjna administratora danych osobowych – pełnomocnik posiadacza rachunku/kredytobiorcy, przedstawiciel ustawowy
  • Klauzula informacyjna BIK – kredyt klient indywidualny, klient instytucjonalny
  • Klauzula monitoring wizyjny 
  • Klauzula dla gości i osób świadczących usługi 
  • Klauzula dla stron umowy
  • Klauzula dla reprezentantów stron osób do kontaktu
  • Klauzula dla osób wypełniających ankiety, formularze
  • Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych dla użytkownika Facebooka
  • Klauzula informacyjna kandydaci do pracy

 

Zasady dobrych praktyk w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych w sektorze bankowym

 

 

 

Kontakt w sprawach ochrony danych osobowych

 

 

We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym w Banku Inspektorem Ochrony Danych Osobowych:

  • mailowo:  iod@bssandomierz.com.pl
  • pisemnie na adres siedziby Banku:  27 – 600 Sandomierz, ul. Słowackiego 37 „b”

z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych.

lub Administratorem danych osobowych

 

Dane kontaktowe do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO)

 

Organ nadzorczy: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Kontakt:

  • listownie: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa,
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: uodo.gov.pl/pl/p/kontakt.

 

 

 

 

Skip to content