SMS Bank
„Dostęp do rachunku za pomocą telefonu komórkowego”
Jeśli jesteście Państwo posiadaczami telefonu komórkowego i często korzystacie z tej formy komunikacji to Serwis SMS jest stworzony właśnie dla Was.
Dzięki tej nowoczesnej usłudze możecie korzystać z rachunku będąc np. w podróży. na wakacjach itp. Wystarczy we Wniosku o otwarcie Konta wybrać kanał dostępu w postaci Serwisu SMS i podać numer telefonu komórkowego.
SMS BANK jest usługą, dzięki której Klient Naszego Banku w każdej chwili może otrzymać informację o stanie swojego rachunku, zmianie salda, kursach walut lub historii dokonanych operacji. Możliwe jest też tą drogą składanie przelewów na zdefiniowane wcześniej w banku rachunki.
W ramach Serwisu SMS oferujemy naszym Klientom 3 rodzaje pakietów:
Pakiet podstawowy
– funkcje aktywne
– powiadamianie o zmianie salda
Pakiet rozszerzony
– pakiet podstawowy
– potwierdzenie o zrealizowaniu przelewu
– potwierdzenie o odrzuceniu przelewu
– informacje o pojawieniu się debetu na rachunku
Pakiet dla aktywnych
– pakiet rozszerzony
– powiadomienie o zalogowaniu do Internetu
– automatyczne powiadamianie o saldzie na rachunku, (stała godz., od poniedziałku do piątku)
W poszczególnych pakietach udostępniamy operacje aktywne i pasywne
Operacje pasywne.
Klientom korzystającym z Serwisu SMS* w zależności od wybranego pakietu zapewniamy dostarczanie tzw. pasywnych usług, które Klient będzie otrzymywał na numer telefonu komórkowego podanego we Wniosku, samoczynnie, czyli bez stosownego zlecenia, są to:
– powiadomienie o zmianie salda na rachunku
(wszystkie pakiety ),
– powiadomienie o zrealizowaniu przelewu
(pakiet rozszerzony i pakiet dla aktywnych ),
– powiadomienie o odrzuceniu przelewu
(pakiet rozszerzony i pakiet dla aktywnych),
– powiadomienie o zalogowaniu się do Internetu
(pakiet dla aktywnych).
Operacje aktywne.
W ramach operacji aktywnych (dostępne we wszystkich pakietach), po wysłaniu przez Posiadacza Konta zlecenia poprzez SMS na numer +48 609 32 35 68 dostępne są następujące usługi:
– informacja o stanie rachunku,
– przelewy (na wcześniej zdefiniowane rachunki odbiorców) ,
– Klient definiuje we Wniosku o otwarcie Konta lub w kanale dostępu WWW (Internet) odbiorców przelewów, następnie wysyła SMS z numerem odbiorcy i poleceniem realizacji przelewu,
– informacje o predefiniowanym rachunku,
– Klient wysyła w formie SMS zapytanie odnośnie danych konkretnego odbiorcy
(zdefiniowanego we Wniosku lub w WWW). W odpowiedzi otrzymuje SMS z informacją o nazwie i numerze rachunku odbiorcy,
– wykaz ostatnio przeprowadzonych operacji (max. 5) – mini wyciąg.
*Dostęp do Konta poprzez Serwis SMS dostępny jest dla Klientów indywidualnych (Konto prywatne ) oraz dla firm ( Konto firmowe ).
Pliki do pobrania – USŁUGA SMS BANK
„Dostęp do rachunku za pomocą telefonu komórkowego”
FORMULARZ KONTAKTOWY